Najnoviji Google update uništio je internet kakav smo poznavali!

Ako redovno pratite web stranice o prirodnom zdravlju i alternativnim metodama liječenja, velika je vjerovatnoća da ste primijetili da su im početkom Augusta jako pali rejting i vidljivost pretraživanja.

Neka vas to ne čudi. Naime, dana 1. Augusta, 2018. izašao je najnoviji Googleov update algoritma. Budući da se taj update najviše odnosi na sadržaje vezane uz pitanja medicine i zdravlja, naziv mu je „Medic update“.

Googleov Medic update lansirao je u sam vrh pretraživača stranice i portale sa sadržajima koji idu u korist farmaceutske industrije i službene medicine.

S druge strane, jako je naštetio rejtingu i prometu stranica koje se bave temama prirodne medicine, a pogođene su i stranice koje se bave turizmom, putovanjima, nekretninama i finansijama.

Prema Googleu, svaka stranica koja svojim sadržajem može uticati na nečije zdravlje, sreću i sigurnost zahtijeva dodatne filtere.

Ove promjene u algoritmu Google tumači kao „pružanje pomoći kvalitetnim web sadržajima koji se dosad nisu mogli probiti prema vrhu pretraživača, a koji to u potpunosti zaslužuju“.

No, je li to zaista tako?

U Googleu navode da s novim updateom žele „zaštititi ljude od loših informacija koje bi im na bilo koji način mogle naštetiti – zdravstveno, fizički ili emocionalno“.

Kako bi to ostvario, “Veliki Google” odlučio je angažovati 10.000 ljudi koji će procjenjivati kvalitetu sadržaja na internetu, a posebno će strogo provjeravati stranice koje se bave zdravljem.

U svakom slučaju, ako imate takvu stranicu na internetu, trebat će vam puno više od obične optimizacije za Google.

Naime, morat ćete voditi računa o tome da se sadržaj koji objavljujete jako svidi Googleu i njegovim promatračima, a to, među ostalim, znači da bi autori vaših članaka trebali biti ugledni farmaceuti i liječnici – takve je kriterije nedavno postavio Google i službeno to objavio na svojim stranicama.

U skladu s time, rejting stranica na kojima članke objavljuju liječnici čije se ime spominje, primjerice, u Wikipediji i koji imaju profil na Linkedlnu, nevjerojatno je porastao.

Sada, za bilo koju ključnu riječ, na tražilici više nećete pronaći stranice s vašim omiljenim sadržajem, već uglavnom stranice farmaceutske struke.

Brojnim pogođenim web stranicama Google savjetuje da dodatno „porade na svojim sadržajima” i “podignu svoju kvalitetu“ kako bi opet narastao njihov rejting i ugled.

To znači da bi svoj sadržaj trebali “prilagoditi” općeprihvaćenom mišljenju farmaceutske industrije.

Naravno da većina stranica koje se iskreno zalažu za prirodne metode liječenja to nikad neće napraviti.