3 začina za ravan trbuh!

Vjerojatno već znate da postoje biljke i začini s odličnim antioksidacijskim svojstvima. Svi oni imaju posebne vrste antioksidanata koji imaju odličan učinak na zdravlje, a istraživanja su pokazala da mogu pospješiti i mršavljenje.

Prirodni začini trebaju biti temelj zdravog pripremanja jela jer, čak i da pripremate najzdraviju namirnicu, kriva priprema s krivim začinima ju može učiniti potpuno nezdravom.

Brojna istraživanja su potvrdila da začini mogu pospješiti mršavljenje. I dok postoje razne vrste začina, stručnjaci su istaknuli neke od najučinkovitijih za mršavljenje.

 

Đumbir

Potiče rad probavnog sistema, ali također može ublažiti probavne tegobe kao što su plinovi, nadutost i grčevi. Korijen đumbira ubrzava rad metabolizma i pomaže probavnom sistemu da pravilno razgrađuje namirnice.

 

Kurkuma

Bogat je izvor raznih nutritivnih tvari, a neka istraživanja su pokazala da je među najzdravijim začinima svijeta. Smanjuje rizik od nastanka kancerogenih stanice, potiče rad probavnog sistema i sagorijevanje masti.

 

Cimet

Cimet neće direktno potaknuti sagorijevanje masti, ali će regulirati nivo šećera u krvi te smanjiti rizik od nastanka dijabetesa tipa 2 i pretilosti. Cimet ima protuupalno djelovanje i na taj način sprječava nastanak hronične upale u tijelu koja pogoduje nakupljanju masti na području abdomena. Preporučuje se organski Cejlonski cimet.